Новий інструмент Microsoft показує, як користувачі взаємодіють зі сторінками сайту. Аналітика створена відповідно до Генеральними регламентом щодо захисту персональних даних (GDPR). Інструмент допоможе оптимізаторів і веб-майстрам побачити, що користувачі роблять на сайті, і як можна поліпшити його сторінки.
Clarity: система аналітики для всіх
Clarity створена для всіх: кожен користувач, незалежно від рівня знань і досвіду, розбереться в інтерфейсі, призначення інструментів і розділів. Біля назви кожного інструменту є виноска, яка пояснює призначення звіту і терміни.
Аналітика розроблена так, щоб не сповільнювати сайт, незалежно від потоку вхідного трафіку. Інструмент також не обмежений в обсязі аналізованого трафіку. Тарифікація не передбачена.
Розглянемо основні функції інструменту.
Теплові карти
На відміну від запису індивідуальних сесії користувачів на сайті, теплові карти показують узагальнену картину кліків по конкретній сторінці. Доступні 2 види карт: карта кліків і карта скролінгу. По кожному типу інструмент створює докладний звіт. Карта кліків показує, який контент виявився найбільш корисним для відвідувачів, тоді як карта скролінгу показує, до якої частини користувачі переглядають сторінки, і дає цінні інсайти про те, як і в яку частину необхідно перенести важливу інформацію, якщо вона не потрапляє в зону видимості відвідувачів.
Clarity використовує стандартну візуалізацію даних. На теплової карті кліків червоним виділені області / контент, які отримують найбільше кліків на сторінці.
Відтворення власних сесій
Цей інструмент показує запис користувача сесії - ви наочно зможете побачити дії користувачів за часом на сайті. У лівому блоці відображається список всіх сесій з основними даними:
- сторінка входу і виходу
- кількість переглянутих за сесію сторінок
- тривалість сесії
- кількість кліків
- пристрій доступу і операційна система
- браузер
Clarity пропонує систему фільтрів для сортування записів сесій. У фільтрах є можливість відсортувати сесії навіть за такими параметрами як:
- кліки люті - це багаторазові кліки користувачів по елементу, який незрозумілий або викликає роздратування. Наприклад, множинні кліки по логотипу, яка не передбачає перехід на головну, або по підкресленому тексту, який не є посиланням.
- надмірні прокрутки - користувачі безуспішно прокручують сторінку вгору і вниз, але нічого не клацають. Така поведінка вказує на обдурені очікування: користувач очікував знайти певний контент, але його немає на сторінці.
Зведення даних
Зведення представляє узагальнені дані поведінки користувачів по всіх сторінках сайту. Тут ви зможете побачити, скільки всього користувачів намагалися клікнути неіснуючий контент, скільки безуспішно щось шукали на сторінці. У зведенні є звіт по помилках JavaScript, а також за загальним часом на сторінках сайту.
Так, у зведенні представлені дані по:
- загальної кількості сесій;
- часу завантаження сторінки;
- кількості сторінок, переглянутих за сесію;
- глибині прокрутки (процентне співвідношення);
- рівню відмов;
- кліках люті;
- швидким результатам пошуку сторінки;
- популярним сторінок;
- браузерам / пристроїв / операційним системам / розташування користувачів;
Clarity - новий інструмент поведінкової аналітики сайту. Чи не показує метрики сайту в пошуку, посилання, авторитетність та інші. Аналізує виключно дії користувачів на сайті, надає цінні інсайти про те, як поліпшити сайт, щоб підвищити конверсію. Підключити новий інструмент можна тут.